Рубрика: Քաղաքագիտություն

Աշխարհաքաղաքականություն

Քաղաքականությունը կախված է բազմաթիվ գործոններից, և դրանցից մեկը, որը հաճախ անտեսվում է, աշխարհագրությունն է

Աշխարհաքաղաքականությունը ղեկավարում է այս յուրահատուկ հարաբերությունների ուսումնասիրությունը, Մենք կտեսնենք, թե որն է դրա սահմանումը, դրա առանձնահատկությունները և որն է դրա կարևորությունը պատմության ընթացքում ՝ ուսումնասիրելով տարբեր կառավարությունների որոշ կոնկրետ օրինակներ:

Ի՞նչ է աշխարհաքաղաքականությունը:

Աշխարհաքաղաքականությունը բաղկացած է որոշակի վայրի աշխարհագրական պայմանների և դրանց կշռի միջև հարաբերությունների ուսումնասիրություն, որոնք կայացվում են և որոնք ազդում են այդ տարածքների վրա: Ըստ աշխարհագրության, մենք հասկանում ենք ինչպես տեղանքի ֆիզիկական պայմանները, այնպես էլ դրա վրա մարդու բաշխումը, այսինքն ՝ տարբեր նահանգների և այլ վարչակազմերի կազմաձևերը: Այլ կերպ ասած, աշխարհաքաղաքականությունը փորձում է բացատրել, թե ինչու են որոշակի տարածքներում տեղի ունենում որոշակի քաղաքական իրադարձություններ:

Աշխարհագրական կողմերը, որոնք հիմնովին հաշվի են առնվում աշխարհաքաղաքական ասպեկտների մասին խոսելիս, յուրաքանչյուր երկրին պատկանող հողերն են, ինչպես նաև յուրաքանչյուր ազգի կամ միջազգային ջրերը: Անհրաժեշտ է իմանալ յուրաքանչյուր երկրի պատմությունը, ինչպես նաև այն դիվանագիտական ​​հարաբերությունները, որը նա ունեցել է մնացած տարածքների հետ `աշխարհաքաղաքական տեսանկյունից հասկանալու համար տվյալ քաղաքական որոշման հետևանքները:

Աշխարհաքաղաքականության պատմություն

Չնայած աշխարհաքաղաքականության ծագումը որոշակիորեն վիճարկվում է, ճշմարտությունն այն է, որ կարծիքների մեծամասնությունը համաձայն է, որ այն ի հայտ է եկել 19-րդ դարի վերջին կամ 20-րդ դարի սկզբին: Առաջին դեպքում նշվում է, որ Շվեդիայից ժամանած աշխարհագրագետն է, ով առաջին անգամ է անդրադարձել այս եզրույթին, մինչդեռ այլ հետազոտողներ այդ վաստակը վերագրում են գերմանացի քաղաքագետների մի խմբի: Այս տարաձայնությունը հատկապես կարևոր չէ աշխարհաքաղաքականության պատմության համար, ուստի այն հիմնական խնդիր չէ:

Автор:

Ողջույն ընկերս, եթե կարդում ես սա, ենթադրում եմ ցանկանում ես հասկանալ թե ինչի մասին է իմ բլոգը: Ասեմ, սա ուսումնական բլոգ է, որտեղ ես տեղադրում եմ իմ տնային դասարանական և նախագծային աշխատանքները: Նախագծային աշխատանքներս շատ հետաքրքիր բնույթ ունեն: Կարդում եմ արտասահմանյան գրականություն և վերլուծում: Եթե ցանկանում ես տեսնել, գտիր նախագծային աշխատանքներ բաժինը և սեղմի՛ր: Մաղթում եմ քեզ հաճելի ընթերցում)

Оставьте комментарий