Рубрика: Без рубрики

Ձմեռային ճամբարի հաշվետվությունը

Իմ անհատական պլանը

Իմ հրապարակած նյութերը

1,2,3,4,5:

Իմ մասնակցությունը դիջիթեքին  »Իմ բլոգ-դասագիրք՛՛ ,» Самая старая елочная игрушка моего дома»

Իմ մասնակցությունը բնագիտատեխնիկականին փորձ ձեթի հետ, փորձ մատիտի հետ 

Իմ մասնակցությունը մարզական ստուգատեսին՛՛ սահնակ՛՛

Իմ մասնակցությունը կլոր սեղաններին Կոլեջում ,Արևելյան դպրոցում և միջին դպրոցում ժաննա Հակոբյանի,Տաթև Ալեքսանյանի և Լուսինե Բուշի կլոր սեղաններին:

Ժ. Հակոբյանի կլոր սեղանի ժամանակ ես ներկայացրեցի իմ նախագիծը» Самая старая елочная игрушка моего дома»

Ես նաև մասնակցեցի մի քանի ԿԼՈՐ ՍԵՂԱՆՆԵՐԻ և ծանոթացա նոր համակարգչային  ծրագրերի:Ես շատ տպավորված եմ և անհամբեր կսպասեմ ամռանը,որպեսզի այս հրաշալի օրերը նորից կրկնվեն:

Մենք երեք անգամ սնունդի կազմակերպում ենք իրականացրել,պատրաստել ենք համեղ աղցան,ռուլետ, հիմա ցույց կտամ վիդեոն

 

Автор:

Ողջույն ընկերս, եթե կարդում ես սա, ենթադրում եմ ցանկանում ես հասկանալ թե ինչի մասին է իմ բլոգը: Ասեմ, սա ուսումնական բլոգ է, որտեղ ես տեղադրում եմ իմ տնային դասարանական և նախագծային աշխատանքները: Նախագծային աշխատանքներս շատ հետաքրքիր բնույթ ունեն: Կարդում եմ արտասահմանյան գրականություն և վերլուծում: Եթե ցանկանում ես տեսնել, գտիր նախագծային աշխատանքներ բաժինը և սեղմի՛ր: Մաղթում եմ քեզ հաճելի ընթերցում)

Оставьте комментарий