Рубрика: Без рубрики

Աքիլլես

Թետիսը ուզում էր Աքիլլեսին անմահ դարձնել և դրա համար ցերեկները նրան շփում էր ամբրոսիայով, իսկ գիշերները պահում կրակի վրա։ Պելևսը տեսնելով այդ ամենը, զայրանում է և երեխային վերցնում է կրակից, իսկ նրա կինը՝ Թետիսը լքում է Պելևսին։ Ասում են, որ Թետիսը երեխային թաթախել է Ստիքսի ջրերի մեջ, և երեխան դարձել է անխոցելի։ Աքիլեսի  միակ մարմնի մասը, որ խոսելի էր՝ գարշապարն էր, որտեղից նրան բռնել էր մայրը և թաթախել գետի մեջ։ Թետիսի հեռանալուց հետո, Պելևսը Աքիլլեսին հանձնում է կենտավորս Քիրոնի խնամակալությանը, ով Աքիլլեսին կերակրել է վայրի կենդանիների փորոտիքով, և ծանոթացրել է բժշկության և գեղեցիկ արվեստների հետ։  Ծերունի Աքիլլեսին սովորացրել է ճարտարապետություն և ռազմական գործ։ Վեց տարեկանում Աքիլլեսը սպանում էր վայրի կենդանիներին և վազում եղջերուների ետևից։ Աքիլլեսին երբ ընտրության հնարավորություն են տվել երկար, բայց անգործունյա կամ կարճ և փառալից կյանքի միջև նա ընտրել է երկրորդ տարբերակը։ Աքիլլեսը համաձայնվում է մասնակցել Տրոյայի դեմ պատերազմին։

Related image

Автор:

Ողջույն ընկերս, եթե կարդում ես սա, ենթադրում եմ ցանկանում ես հասկանալ թե ինչի մասին է իմ բլոգը: Ասեմ, սա ուսումնական բլոգ է, որտեղ ես տեղադրում եմ իմ տնային դասարանական և նախագծային աշխատանքները: Նախագծային աշխատանքներս շատ հետաքրքիր բնույթ ունեն: Կարդում եմ արտասահմանյան գրականություն և վերլուծում: Եթե ցանկանում ես տեսնել, գտիր նախագծային աշխատանքներ բաժինը և սեղմի՛ր: Մաղթում եմ քեզ հաճելի ընթերցում)

Оставьте комментарий