Рубрика: Без рубрики

Տնորենիս օրագիրը 4

Օրագրի հղումը գտեք՝ այստեղ

Իսկ հիմա մի մաս որ համարում եմ ամենակարևորը այս օրագրում:

Իսկ Դավիթ Բլեյանի հետ ավելի ու ավելի հետաքրքիր է… Երեկ խաչվել են Կենտրոնի մոտ Դավիթ Բլեյանի, Արմինե մայրիկի ու Քնարիկ Ներսիսյանի ճամփաները։ Դավիթը Դավիթ չէր լինի, ու Քնարիկը՝ Քնարիկ չէր լինի (այդպե՞ս էր ասում մերը դարձած (մնացա՞ծ) Ավագ Եփրեմյանը), եթե չօգտագործեին այս առիթը միասին լինելու-փոխանակելու… Մոտակա, նշանավոր «Նաիրի» սրահից  լեգոների նոր տուփն ու մեքենան թափ-թազա՝ պլպլան, պրոստո-պրելեստ, օգնեցին, որ արժանապատիվ տանի մեքենայի մեջ իմ մանկավարժական հանդիմանությունը, ու տանը, իր սենյակում, հընթացս ստեղծեց իր լեգո աշխարհը…

Автор:

Ողջույն ընկերս, եթե կարդում ես սա, ենթադրում եմ ցանկանում ես հասկանալ թե ինչի մասին է իմ բլոգը: Ասեմ, սա ուսումնական բլոգ է, որտեղ ես տեղադրում եմ իմ տնային դասարանական և նախագծային աշխատանքները: Նախագծային աշխատանքներս շատ հետաքրքիր բնույթ ունեն: Կարդում եմ արտասահմանյան գրականություն և վերլուծում: Եթե ցանկանում ես տեսնել, գտիր նախագծային աշխատանքներ բաժինը և սեղմի՛ր: Մաղթում եմ քեզ հաճելի ընթերցում)

Оставьте комментарий