Рубрика: Без рубрики

Տնորենիս օրագիրը 1

Օրագգրի հղումը գտեք այստեղ

Ես կարդացի այս օրագիրը, և երկար մտածելուց հետո հասկացա, օրագրի մտքի իմաստը: Տիար Բլեյանը այստեղ խոսում էր իր թափթփված օրագրի մասին և իր շատ սիրելի ընթերցողի: Նա պատմում էր որ մեկ աջ մեկ ձախ իր բլոգի նյութերի քանակը դառնում էր 999 հետո 1001, բայց հիմա դարձավ արդեն կլոր և գեղեցիկ թիվ՝ 1000: Մենք որոշել ենք Սեբաստացիներով նշել այս օրը:

Հիմա կառանձնացնեմ մի պարբերություն, որը համարում եմ ամենակարևվորը իր այս բլոգային նյութում

Տիարի օրագրի, որ բռնի ու ապրիլի 5-ի օրվա գրի հերթական համարը՝ 999-ի կամ ապրիլի 7-ի՝ 1001-ը թարս՝ աջից-ձախ, ոչ թե ձախից աջ կարդա, ոչինչ չի փոխվի, իսկ եթե ապրիլի 1000-րդ համարը աջից –ձախ կարդա՞նք, կլինի՝ 0001։ Կարելի՞ կլինի նոր թվագրությամբ, նոր օրապատում ստեղծել․․․ Կարո՞ղ է ձեր մազերը, ընթերցող, այս մտքից սկսեցին թարս աճել, թե՞ օրագիրն էլ մի ջուր է, ուր մտել եք Դավթի ու նրա ուսուցիչ  Կարինե Մամիկոնյանի նման ու չեք ուզում դուրս գալ, վերջանա․․․ ապուշ օրագիրը պուպուշ-անուշ դառնա։

Автор:

Ողջույն ընկերս, եթե կարդում ես սա, ենթադրում եմ ցանկանում ես հասկանալ թե ինչի մասին է իմ բլոգը: Ասեմ, սա ուսումնական բլոգ է, որտեղ ես տեղադրում եմ իմ տնային դասարանական և նախագծային աշխատանքները: Նախագծային աշխատանքներս շատ հետաքրքիր բնույթ ունեն: Կարդում եմ արտասահմանյան գրականություն և վերլուծում: Եթե ցանկանում ես տեսնել, գտիր նախագծային աշխատանքներ բաժինը և սեղմի՛ր: Մաղթում եմ քեզ հաճելի ընթերցում)

Оставьте комментарий