Рубрика: Ճամփորդություններ

Պատրաստվում ենք նվաճել Թեղենիսի բարձունքը

Շատ եմ լսել, որ մեր դպրոցի սովորողները գնացել են Թեղենիս, նվաճել են բարձունքը, այցելել են Թեղենյաց վանք, սակայն ինքս երբեք չեմ եղել այնտեղ: Շատ եմ ուզում այցելել, վայելել այդ հաճույքը: Թեղենիսի մասին որոշ տեղեկություններ ենք հավաքել, որպեսզի այնտեղ կարողանանք հետազոտական աշխատանք իրականացնել:

0-410

Թեղենիս լեռը ունի 2851 մետր բարձրություն, Ծաղկունյաց լեռնաշղթայի ամենաբարձր գագաթնէ: Լանջերը անտառաբատ են, կա շատ բուսակնություն:

Թեղենյաց վանքը գտնվում է Թեղենիս լեռան լանջին, շրջապատված է թեղիներով:

Автор:

Ողջույն ընկերս, եթե կարդում ես սա, ենթադրում եմ ցանկանում ես հասկանալ թե ինչի մասին է իմ բլոգը: Ասեմ, սա ուսումնական բլոգ է, որտեղ ես տեղադրում եմ իմ տնային դասարանական և նախագծային աշխատանքները: Նախագծային աշխատանքներս շատ հետաքրքիր բնույթ ունեն: Կարդում եմ արտասահմանյան գրականություն և վերլուծում: Եթե ցանկանում ես տեսնել, գտիր նախագծային աշխատանքներ բաժինը և սեղմի՛ր: Մաղթում եմ քեզ հաճելի ընթերցում)

Оставьте комментарий