Զանգվածային հասարակական շարժումները
Տալ «ժողովրդավարություն » հասկացության բացատրությունը: Ժողովրդավարության դերը 19-րդ դարի երկրորդ կեսից 20-րդ դարի սկզբին եվրոպական հասարակությունում:
Ժողովրդավարության կայացման պայմաններում ավելի մեծ դեր էին ստանում՝ խոսքի ազատությունը և հասարակական կարծիքը:
Արհմիությունների կազմավորման պատմությունը Եվրոպայում, Հայաստանում, նրանց դերը 19-րդ դարի երկրորդ կեսից 20-րդ դարի սկզբին և ժամանակակից աշխարհում:
Հայաստանում առաջին արհմիությունները կազմակերպվել են 1905-07թ.թ.-ին` Երևանում, Ալեքսանդրապոլում, Կարսում, Ալավերդում: 1905-ին Երևանում ստեղծվել է տնային աշխատողների արհմիություն: 1906-ին կազմակերպվել են կաշեգործ բանվորների (Երևան), երկաթուղային բանվորների (Ալեքսանդրապոլ, Կարս), պղնձահանքերի բանվորների (Ալավերդի), տպագրիչների, հացթուխների, փոստ- հեռագրական ծառայողների (Երևան) արհմիությունները:
Հայաստանում արհմիությունները մասսայական տարածում են ստացել 1921թ: 1921-ի փետրվարի 6-ին, Երևանում, արհմիութենական առաջին կոնֆերանսում ստեղծվել է Հայաստանի արհեստակցական միությունների խորհուրդը (ՀԱՄԽ), որի առաջին նախագահ է ընտրվել Հ. Ազատյանը, քարտուղար` Գ. Հանեսօղլյանը: 1921-ի ամռանը կազմակերպվել են Ալեքսանդրապոլի, Բայազետի, Դիլիջանի, Երևանի, Ղարաքիլիսայի գավառային արհեստակցական բյուրոները: Արհմիությունների շարքերում 1921-ին միավորված էր շուրջ 16 հազար բանվոր- ծառայող:
Պատմել բանվոր դասակարգի, նրանց պայքարի արդյունքների մասին արդյունաբերական հասարակության երկրորդ շրջափուլում:
Բանվորությունը արդյունաբերական հասարակության ամենամեծ դասակարգն էր: Նոր դարերում նրա հասարակական դերը կտրուկ աճեց: Բանվորների պայքարի հիմնական ձևերից էր գործադուլը: 19-րդ դարի կեսին և 20-րդ դարի սկզբինբանվորների պայքարը տվեց շոշափելի արդյունքներ: Նրանք ձեռք բերեցին ընտրական իրավունք, դրա շնորհիվ ի օգուտ բանվորների սկսեցին ընդունել բազմաթիվ օրենքներ՝ բարձրացավ աշխատավարձը, աշխատանքային օրը կրճատվեց՝ հասնելով 10 ժամի, սահմանվեցին հանգստյան օրեր, ընդմիւում և այլն:
Ներկայացնել ուտոպիստ-սոցիալիստների հայացքները:
Բանվոր դասակարգի դերը նոր հասարակության ստեղծման գործում ըստ Կ.Մարքսի, Ֆ. Էնգելսի գաղափարախոսությամբ:Պատմությունից ներկայացրու դրվագներ դրանց իրականացման դրական , բացասական կողմերի մասին:
Հիմնավորել, կամ հերքել ԶԼՄ-ի, գործադուլի, հանրաքվեի նպատակներին հասնելու արդյունավետության դերը 19-րդ դարի երկրորդ կեսից 20-րդ դարի սկզբին և արդի աշխարհում:
Աղբյուրները՝ Համաշխարհային պատմություն, դասագիրք 8-րդ դասարան, էջ 92-95, համացանց
Լրացուցիր աշխատանք
«Մայիսի 1-ը .տոն տատիկ,պապիկների , մայրիկ, հայրիկների հիշողությունում »— Այս աշխատանքը կատարել հարցազրույցների միջոցով, գրել նաև այդ տոնի նախապատմությունը: