Рубрика: Без рубрики

Ինչ է կրթությունը

mskhԵթե մարդը ստեղծվել է Աստծո նմանությամբ և պատկերով, ապա այդ դեպքում ի ՞ նչ է կրթությունը:

Կրթությունը Աստծո պատկերի բացահայտումն է երեխայի մեջ:

Ես այս մտքի հետ համաձայն եմ, քանի որ երեխաները իրենց շրջջապատի օգնությամբ գտնում են րենց լավ կողմերը, և զարգացնում դրանք, իսկ վատերից ազատվում:

Այն մարդու հոգևոր էության իմացական ձգտումն է:

Ինձ թվում է այս կրթությունը կապված է ընտանեկան կրթության հետ, քանի որ ընտանիքը այնպես պետք է դաստիարակի երեխային, որպեսզի նա կարողանա հասկանալ, որ ունի ներաշխարհ:

Այն Անմահության ճանապարհի, Անսահմանության ճանապարհի ընբռնումն է:

Կրթությունը օգնում է մարդուն հասկանալ, որ անսահամանություն կա, այսինքն ամեն ինչ անվերջ է, բայց դա պետք չէ հասկանալ ուրիշ իմաստով և ամեն ինչից օգտվել ագահաբար:

Այն դեպի Լույս տանող ուղի է:

Ես այս մտքի հետ համաձայն եմ քանի որ մեր շրջապատով մենք հույսով ենք լցվում և քաջանում ենք: Եթե ունենք լավ շրջապատ, ապա շրջապատը մեզ միշտ կգաջալերի, որպեսզի մենք հասնեն Լույսին:

Այն գիտակցության ընդլայնման միջոցով կյանքի ճանաչողություն է:

Կրթությունը իսկապես ազդում է մարդկանց երևակայության վրա և դրական և բացասական: Կան մարդիկ որվքեր չեն հասկանում ինչ է երևակայությունը և նրանց համար երևակայությունով լի մարդիկ տարօրինակ են թվում: Իսկ եթե այդ երևակայություններով լի մարդիկ ընկնեն  այնպիսի շրջապատ որտեղ կան նրա նման երևակայող մարդիկ, ապա նրանք ավելի կզարգանան և կհասնեն ճանաչողության:

Այն Երկրի վրա կյանքի վերափոխման ձգտումն է՝ վեհությունը և հանդիսավոր գեղեցկությունը:

Ինձ թվում է որ մենք ենք պատասխանատու թե եերկրի գեղեցկության և թե տգեղության համար, քանի որ եթե մի բան գեղեցիկ է ուրեմն կա մեեկը ով այնպես է արել որ գեղեցիկ մնա: Գեղեցիկը չի կարելի փչացնել, որովհետև այն էլ առաջվանը չի լինի:

Կրթությունը համընդհանուրի բարեկեցությունն է:

Այո, կրթությունը մեր շրջապատն է:

Կրթությունը Երկրի վրա Լույսի հաղթանակն է:

Այս մտքի հետ ես համաձայն չեմ, քանի որ սա կրթությունը կապ չունի

Կրթությունը արթնացնում է թևեր ունեցող երեխային, բացահայտում է նրա Էությունը, սովորեցնում է թռչել մտքի արագությամբ՝ բարձր, հեռու:

Ես այս մտքի հետ որոշ չափ համաձայն եմ որոշ չափ ոչ, համաձայն եմ քանի որ եթե շրջապատը եղավ լավը, ապա երեխան կարող է ինքնավստահ լինել և ավելի զարգացնել իրունեցաց յուրահատկությունը, իսկ եթե շրջապատը վատը եղավ, ապա երեխան կարող է մտածեել որ իր արածը ոչ մեկի պետք չէ, և ավելորդ է

Իսկ ինչո ՞ ւ թռչել քայլելու փոխարեն:

Որովհետև այդպես է հունցված մեր հոգևոր բնությունը, որովհետև այն ունի Տիեզերքի բոլոր հատկանիշները:

Ինձ թվում է միշտ պետք է քայլել, ոչ թե թռչել քանի որ թռչելոու ժամանակ հնարավոր է մի շատ կարևոր բան բաց թողնենք, իսկ քայլելով ամեն ինչ իհարկե ավելի դանդաղ է լինում, բայց մենք հաստատ ոչ մի բան բաց չենք թողնի, իսկ չթռչելու համար կարծում եմ պետք է ունենալ համբերություն:

Եվ նա, ով կարողանում է թռչել, ոգևորություն է հաղորդում երկրային կյանքին՝ այն դարձնելով առավել գեղեցիկ և հարուստ:

Թռչելն այստեղ ունի ուրիշ իմաստ, այսինքն թռչել դեպի հաջողություններ և լույս տալ մնացածին:

Հետևաբար, երջանկացնելով և՛ իրեն, և՛ մարդկանց:

Երբ մենք անում եենք մի բարի գործ, այդ ժամանակ մենք ինքներս երջանկացնում ենք մեզ, քանի որ մեզ լավ ենք զգում և երջանկացնում շատ մարդկանց, ովքեր այդ բարի գործի կարիգն ունեին:

Реклама

Автор:

Ես սովորում եմ Մխիթար Սեբաստացու կրթահամալիրում: Ինձ շատ է դուր գալիս այս դպոցը: Ես նաև շատ եմ սիրում երբ ուրիշ երեխաները այցելում են իմ բլոգ:Դուք եթե հիմա կարդում եք այս նյութը ուրեմն կարող եք բլոգիս վերևի հատվածից մտնել իմ բաժինները և ընտրել բանաստեղծություններ և հետաքրքիր պատմություններ բաժինը:

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s