Рубрика: Ամառային ճամբար

Թարգմանություն. Ռուսերեն — հայերեն

Чабрец (урц)

Натуральный горный чабрец (или тимьян) в виде стеблей с листьями может стать отличной добавкой к чаю. Его пряный вкус отлично дополняет аромат черного чая, к тому же его можно употреблять отдельно. В пищу его используют в свежем или сушеном виде. На его основе можно готовить также мази, настои и эфирные масла. Из чабреца получают препараты, помогающие при вздутии живота, болезнях желудочно-кишечного тракта, холецистите, цистите, зобе, нервных расстройствах и бессоннице, а также кровотечениях. Паровая ванна с чабрецом — отличное средство для людей, имеющих проблемы с кожей, а также для тех, кому необходимо успокоить нервы. В Армении можно приобрести спирт на основе трав чабреца, который оказывает благотворное воздействие на сердце, лечит болезни почек и выступает в качестве противоспазматического средства.

Իրական ուրցը տերևների հետ կարող է դառնալ հիանալի ավելցուկ թեյի համար: Նրա հաճելի հոտը լրացնում է սև թեյին, որը նաև կարելի է օգտագործել առանձին: Ուտեստների մեջ դա օգտագործում են կամ թարմ կամ չորացրած վիճակում: Որցով նաև կարելի է պատրաստել քսուկներ, թուրմեր և յուղեր: Ուրցից ստանում են պրեպարատներ, որոնք օգնում են փորացավի, հիվանդությունների և նաև արյունահոսության ժամանակ: Մաշկային հիվանդություն ունեցող մարդկանց շատ օգտակար է ուրցով բաղնիք ընդունել, նաև որոնք կարիգ ունեն հանգստացնել ներվերը: Հայաստանում կարելի է գնել ուցից պատրաստված սպիրտ, որը օգնում է սրտի աշխատանքին: Ուրցը նաև բուժում է երիկամային հիվանդությունները և դեմ է կանգնում սպազմին:

Автор:

Ողջույն ընկերս, եթե կարդում ես սա, ենթադրում եմ ցանկանում ես հասկանալ թե ինչի մասին է իմ բլոգը: Ասեմ, սա ուսումնական բլոգ է, որտեղ ես տեղադրում եմ իմ տնային դասարանական և նախագծային աշխատանքները: Նախագծային աշխատանքներս շատ հետաքրքիր բնույթ ունեն: Կարդում եմ արտասահմանյան գրականություն և վերլուծում: Եթե ցանկանում ես տեսնել, գտիր նախագծային աշխատանքներ բաժինը և սեղմի՛ր: Մաղթում եմ քեզ հաճելի ընթերցում)

Թարգմանություն. Ռուսերեն — հայերեն: Один комментарий

Оставьте комментарий